קבלן שיפוצים מנוסה יכול לעזור לכם לעבור את השיפוץ בשלום

מאת Jonatan Himarks

אנחנו אוהבים את הבית או הדירה שלנו, אנחנו שמחים לחזור אליהם בסופו של עוד יום עבודה ארוך ומתיש ואנחנו בהחלט אומרים תודה בכל יום שיש לנו מקום משלנו לחיות בו את חיינו. עם זאת, לעיתים אנחנו לא מרוצים מהעיצוב של הבית או מהסגנון שלו ואנחנו מחפשים את השינוי המיוחל שיכול לשנות לנו את האווירה בבית או בדירה.

 

קבלן שיפוצים הוא הכתובת שלנו כאשר אנחנו מעוניינים לבצע שינוי מהותי בבית או בדירה שלנו, הוא למעשה האיש שפשוט יכול לשנות לנו את התחושה בבית וכפועל יוצא מכך פשוט לשנות לנו את החיים.

 

מה צריך לבדוק טרם השיפוץ אצל קבלן השיפוצים
כאשר אנחנו מחפשים קבלן שיפוצים אנחנו למעשה מחפשים איש מקצוע שיכול לקחת את החלומות שלנו ולהפוך אותם למציאות. בלא מעט מקרים הרצונות שלנו אינם תואמים את היכולות של איש המקצוע ולכן חשוב לבצע תיאום ציפיות מדויק טרם תחילת העבודה כדי לראות שאנחנו מבינים אחד את השני. עוד דבר שחשוב לבדוק אצל קבלן השיפוצים טרם תחילת העבודה הוא עבודות קודמות שלו ולראות האם אנחנו מתחברים לסגנון שלו. לכל איש מקצוע יש יכולת עבודה ייחודית לו ולכל איש מקצוע יש סגנון שונה, אנחנו צריכים לראות עבודות שיפוץ קודמות וכך להחליט האם הסגנון של אותו איש מקצוע אכן תואם גם את הסגנון שלנו.

 

ומה עם המחיר? איך נדע שהמחיר אכן משתלם וכדאי?
אז נכון שהמחיר הוא לא הדבר הכי חשוב אבל בהחלט אפשר לומר שהוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש לבדוק טרם תחילת העבודה. קבלן שיפוצים שמגיע לביתנו ידרוש מחיר מסוים, ההחלטה שלנו היא האם לקבל את המחיר שהציע לנו או לא, אבל איך נדע אם המחיר שמציע הקבלן עבור הפרויקט הוא מחיר הוגן?

 

ובכן, חשוב מאוד להבין מה אנו מקבלים תמורת המחיר. מה רמת הביצוע? מה רמת הגימור? מהם לוחות הזמנים? באילו חומרים משתמש הקבלן? כל אלו הם התחלה טובה, אולם כדאי גם לבחון פרויקטים שנעשו בעבר ולקבל המלצות מלקוחות קיימים של הקבלן, וכך לקבל תמונה שלמה שתעזור בקבלת ההחלטה הנכונה.

 

בנקודה זו, חשוב גם להדגיש שמחיר גבוה לא בהכרח מעיד על איכות עבודה גבוהה וכמובן שהדברים נכונים גם לצד השני ואיש מקצוע או קבלן שיפוצים שיבקש מכם מחיר נמוך לא בהכרח גם יספק לכם עבודת שיפוצים באיכות ירודה.

 

לשנות את הבית שלכם מהקצה אל הקצה
המטרה העיקרית כאשר אנחנו מבצעים שיפוץ בבית או בדירה שלנו היא לשנות את העיצוב של המקום, כלומר לא רק לחדש את הקיים אלא פשוט להרגיש כאילו נכנסנו לבית או דירה חדשים. שבירת קירות, הוספת קירות גבס, הנמכת תקרה, צביעה של הקיר, עבודות ריצוף, החלפת חדר האמבטיה, החלפת המטבח ורשימת האופציות העומדות בפניכם עוד ארוכה מאוד.

 

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להסתכל שוב על הבית שלכם ולנסות להבין מהו השינוי שאתם באמת צריכים ורוצים, אחרי שתבינו בעצמכם ותגבשו לעצמכם את המסקנות תוכלו לדעת שעברתם את השלב הקשה מבחינתכם וכל מה שנותר לכם עכשיו זה למצוא את איש המקצוע הנכון ולהפוך את הרצונות שלכם למציאות בשטח.

 

תקופת השיפוץ היא תקופה לא פשוטה
התוצאה בסוף השיפוץ אמורה להיות מדהימה ולגרום לכם לחייך חיוך רחב אבל התהליך של השיפוץ הוא סיפור אחר לגמרי. הבית שלכם יהיה מבולגן, שגרת החיים הרגילה שלכם תשתבש ותאלצו לחיות עם רעש קבוע ברקע. חשוב להתכונן לכך לפני שמתחיל השיפוץ, ככל שתגדילו להבין זאת מוקדם יותר כך תוכלו לעבור את התקופה הזו בצורה קלה יותר. בכל פעם שאתם קצת כועסים או מתעצבנים על כך שרועש לכם מדי או שמבולגן לכם מדי חשבו על התוצאה הסופית ומיד תרגישו הרבה יותר טוב.

 

אל תנסו לעשות את העבודה בעצמכם
אחד הטיפים החשובים ביותר הוא לא לנסות לעשות את עבודת השיפוץ בעצמכם. גם אם אתם חושבים שיש לכם ידיים טובות וגם אם אתם מרגישים שאתם יכולים לבצע את עבודת השיפוץ בעצמכם אל תיקחו סיכונים מיותרים ואל תבצעו את השיפוץ לבדכם. קבלן השיפוצים מבצע את העבודות האלו כל יום, יש לו יותר ניסיון מכם, יש לו יותר ידע מכם ויש לו יכולת לעבוד בצורה נכונה ומהירה יותר מכם. אל תנסו לחסוך ואל תנסו לצאת גיבורים, הניסיון מלמד שבמקרים כאלו – אתם פשוט יכולים לגרום לנזקים עצומים שיעלו לכם הרבה כסף ובהרבה עצבים.

מחפשים קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?
פנו למישה הרצף עוד היום www.misha4u.com או התקשרו 054-4416876

מקור המאמר: articles.co.il

 

דילוג לתוכן